Thursday, November 10, 2011

ලක්නව්ගෙන් ලකා Vs Laka

ලක්නව්ගෙන් ලකා Vs  Laka

අපි ආවේ සංගණනයක් කරන්න. ඔබතුමාගේ නම කියනවාද?

ක්ලාක්.

නෑ, නෑ මම ඇහුවෙ රස්සාව නෙවෙයි.

නම.

නම තමයි මහත්තයෝ මම කිව්වෙ. මගේ නම ‘මයිකල් ක්ලාක්’.

වයස කීයද? ළමයි කීය ද?

43 ට 3 යි. ලොකු දුව දෝණි. දෙවෙනි දුව ගංගුලි. බාලයා බලාජි.

සිනා සාගරයේ ගිලෙමින් මේ ක්‍රිකට් පවුලේ තවත් විස්තර දැනගන්න නම් ඔබට ලක්නව් ටියෂාන් රූපසිංහගේ ලකා vs LAka   වීඩියෝ වැඩසටහන නරඹන්නම වෙනවා. මෙම වීඩියෝ වැඩසටහන ලක්නව් ටියෂාන්ගේ කුළුඳුල් කලා නිර්මාණය. කලාවට ආදරය කරන ලක්ෂාන් කොළඹ විශ්ව විද්‍යාලයේ කළමනාකරණ හා මූල්‍ය පීඨයේ තෙවන වසරේ විද්‍යාර්ථියෙක්.

මම හැමදාමත් කලාවට ආදරය කරන කෙනෙක්. ලකා vs LAka   මගේ කුළුඳුල් වීඩියෝ වැඩසටහන. 14 වනදා කොළඹ විශ්ව විද්‍යාලයේ කළමනාකරණ හා මූල්‍ය පීඨයේදී ප්‍රථම වරට ප්‍රදර්ශනය කළා. එහි තිර රචනය, අධ්‍යක්ෂණය, නිෂ්පාදනය හා කැමරාකරණය යන සියල්ලම කළේ මම. මේ අවස්ථාවේදී මගේ අම්මා, තාත්තා, සහ මගේ යාළුවන්ගෙන් ලැබුණු සහයෝගය විශේෂයෙන් මතක් කරන්න ඕන. ඉදිරියේදී තවදුරටත් තාක්ෂණික ක්ෂේත්‍රය පිළිබඳ අවබෝධයක් ලබා ගෙන ධනාත්මක චින්තනය ගැන අලුත් විදිහක වාර්තා වැඩ සටහනක් කරන්නත් බලාපොරොත්තු වෙනවා. පහත දුරකථන අංකය ඔස්සේ ඔබත් ලක්නව් අමතා ඔහුගේ ඉදිරි ගමනට ආශිර්වාද කරන්න. 0716437310.

- නිශංකා

ඡායාරූපය ප්‍රසාද්

Copy Rights - Sarasaviya

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money