Tuesday, October 18, 2011

වැඩක් කරගන්න ඕනම ඔ‍ෆිස් එකකට යනකොට මේ ගැන හිතලා තියනවද කවදාවත්


ටිකක් විතර බ්ලොග් එකක පොස්ට් විදිහට නොගිය මාතෘකාවක් කියලා මම හිතනවා මම මේ කියන දේ නම්.... එත් මේකේ අනිත් පැත්ත ගැන නම් ගොඩාක් බ්ලොග් වල ලියලා තියනවා මම දැකලා කියවලා තියනවා......  ඔයාලටත් මොකක් හරි වැඩක් කරගන්න ගියහම මෙහෙම හිතිලා ඇති...

මුන් නම් කිසිම වැඩක් කරන්නේ නැ බොරුවට අපේ සල්ලි කකා අයිස් ගහනවා කියලා

සමහර අය එහෙමම කරන අයත් නැත්තේමත් නැතුව ඇති... එත් ඔය බනින හැමෝම බනින්නේ රටේ වැඩ කරන ජනතාවටමයි... එහෙම කරන එක්කෙනෙක්ට විතරක් නම් නෙමේ...

ඇත්ත අපි අපේ කාලේ  මුදල් වැය කරගෙන ඕනම තැනකට ගිහින් වැඩක් කරගන්න හදන්නේ ගොඩාක් ඉක්මනට... අපේ වැඩේ ඉක්මනට කරගෙන එන්නනේ අපිට ඕනේ... ඇත්ත අපිට තියෙන්නේ ඒ වැඩේ විතරක් නෙමේනේ නේද???

එත් ඔයාලා කවදාවත් මෙහෙම හිතලා තියනවද???

මෙතන ඉන්නේත් අපි වගේම මිනිස්සු ටිකක්.. අපිට වගේම මේ අයටත් අවශයතාවයන් ඇති වෙනවා.... කියලා

පොඩ්ඩක් මෙහෙම හිතන්නකෝ... ඔයාලාට මොන වැඩේ තිබුනත් ඔයාලට බඩගින්නක් ආවහම කන්නේ නැද්ද????

ශරිර කෘත්යක් ඇති උනහම ඒක කරන්නේ නැද්ද???

කරනවනේ ඉතින් ඔයාලා යනවා වැඩක් කරගන්න ඔන්න එතකොට ඔය කියන කෙනා කැමට ගිහින්... ඔයාලගේ වැඩේ කරගන්න තියන හදිසියට ඔයාලා එලිපිට නොබැන්නත් හිතින් බනිනවා.. කැමට පැය ගානක් ගන්නවා නම් වැරදියි තමයි... ඒත් ඉතින් ඔයා කරගන්න ගිය වැඩේ වගේම තවත් ගොඩාක් දෙනෙක්ගේ වැඩ කරන්න ඔනේ ඔය කියන කෙනාමනේ.. ඔයාගේ වැඩේ වගේම අනිත් අයටත් එයාලගේ වැඩේ වැදගත්.. ඉක්මනට කරගන්න ඕනා.. ඉතින් හැමෝම එහෙම හිතපුවහම කැමට වෙලාවක් ඉතුරු වෙයිද???

ඇත්තටම මම වැඩ කරන්නේ බැන්ක් එකක කියලා දන්න්වනේ..... අනිත් එක දැනට මම වඩ කරන්නේත් කවුන්ටර් එකේ.. සමහර  දවස් වලදි කන්න වෙන්නේ බැන්ක් එක වහපුවහම... (3න් පස්සේ) ගෙදරින් ගෙනියන බත් එක එතකොට කන්න බැ... නොකා ඉන්න වෙලාවල් ඕන තරම්...

කස්ටමර් ඉස් කින් අපේ තියරිය...

ඇත්තටම කැමට පැයක් ගන්න පුලුවන් උනත් තවම නම් මේ මගේ ‍රැකියා ජිවිතේ විනඩි 15 කට 20 කට වඩා ගත්තු දවස් නම් තිබිලම නැ.... සමහර දවස් වල කැම එක කකා ඉන්නකොට දේවා (බැන්ක් එකෙත් එහෙම කියන අය ඉන්නවා) කවුන්ටරේ ටිකක් සෙනග වැඩි වගේ කියලා සිකියුරිටි අය්යා කියනකොට බත් එක ඩස්පින් එකට දාලා දුවපු දවසුත් ඕන තරම්....  ඇත්තටම මම මේ පොස්ට් එක ලියන්නේ මට උනු දෙයක් ගැන ලියන්න නම් නෙමේ... ඒත් මට හිතෙනවා ඕනම වැඩ කරන තැනකට ඇවිත් වැඩේ ආපු ගමන් කරගන්න බැරි උනහම බනින අය කොයි තරම් උන්නත් වැඩක් කරපුවහම ඒ ගැන කතා කරන අය අඩුයි කියලා...

ඕනම මනුස්සයෙකුට විවිදාකාරයේ අවශයතා ඇති වෙනවා.. වැඩ කරන වෙලාවට ඒවා අදාල නැති උනත් ඇත්තටම අසනිපයකට බේත් පෙත්තක් බොන්න, වතුර තිබහට වතුර ටිකක් බොන්න, හදිසි අවශයතාවයකට වොශ් රුම් යන්න, ලන්ච් එකට යන්න වෙනවා කියන එක සාධාරණයි.... සමහර වෙලා වල් වල වැඩක් කරගන්න ගිඅ ගමන් ඒ වැඩේ කරගන්න බැරි උනහම කැ ගහන අය ට පුලුවන්නම් පොඩ්ඩක් හිතන්න මේ ලොකේ මේ වැඩේ කරගන්න්න තියෙන්නේ මට විතරක් නෙමේ.. මට විතරමයි නම් මේක තියෙන්නේ කරගන්න මේ තරම් වෙලා යන එක වැරදියි එත් එහෙම නෙමේනේ කියලා හිතනවා නම් ඇත්තටම හොදයි කියලා මට නම් හිතෙනවා

තව පුන්චි දෙයක්... මොකක් හරි වැඩක කරන ප්‍රෝසිඩියර් එකක් තියනවානේ එකට උවමනා කරන ලිපි ලේඛන තියනවානේ.. එවා සම්පුර්න කරගන්නේ නැතුව වැඩක් කර ගන්න ගියහම ඒවා වෙනුවෙන් එහෙට මෙහෙට යන්න උනහම ටිකක් කෙන්ති යනවා තමයි... එත් ඉතින් කලින්ම ඒවා ගැන දැනුවත් වෙලා ඒ දේවල්වලට රේඩි වෙලා ගියොත් ඒ රස්තියාදු විම් අඩු කර ගන්න පුලුවන් නේද???


ඔයාලා ආයෙත් හිතලා බලන්න මොකක් හරි වැඩක් කරගන්න ඔයාලා කොහේ හරි ඔ‍ෆිස් එකකට යනකොට ඒ වැඩේ මේ ලොකේ තියන එකම කෙනා ඔයා විතරයි කියලා හිතන එක හරිද??

ඔයා වගේ තව කී දෙනෙක් මෙහෙම ඇවිත් එක දිගට කියක් වැඩ කරගෙන ගිහින් ඇතිද අඩුම තරමේ කැමටවත් යන්න ඕනා නේද?? අපිට කොයි තරම් වැඩ තිබුනත් කන වෙලාව ගන්නවා නේද කන්න කියලා හිතන්න පුලුවන්නම් හොදයි නේද??

තමන්ගේ අඩු පාඩු තියගෙන යන්නේ නැතුව ඒ දේවල් සම්පුර්ණ කරගෙන යන්න  පුලුවන් නම් ඒකට ගතවෙන කාලය වගේම හිතට දැනෙන සිතුවිලි පවා ලස්සන වෙනවා කියලා හිතන්න පුලුවන්නම්
(සමහර තැන් වල මටම වෙලා තියනවා වැඩක් කරගෙන එන්න ගියාහම එක තැනක් කාගෙන හරි අත්සනක් අරන් එන්න ගිහින් ආයේ දුන්නහම තව කලින් ගිය තැනම ඉන්න තව කෙනෙකුගෙන් තව අත්සනක් අරන් එන්න ඕනා කියලා කියන.. ඒක පාර කරගෙන එන්න මම දන්නේ නැනේ.. ඉතින් හොදම දේ කරන්න තියන වැඩ ඔක්කොම එක පාර අහගෙන වැඩේ කරගෙන යන එකයි)

ප.ලි : මේ ඔක්කෝම මට හිතෙන දේවල් තමා... සමහර විට මම හිතන විදිහ වැරදි ඇති... ඔයාලට පුලුවන් ඒ ගැන කියන්න
|

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money