Wednesday, October 26, 2011

අම්මා ගිය පාරේ මම කවදාවත් යන්නෙ නෑ...

අම්මා ගිය පාරේ මම කවදාවත් යන්නෙ නෑ...
තිසුරි යුවනිකා


එහෙම දෙයක්‌ හිතන්න තරම් කලබලයක්‌ නැහැ

වර්ෂා පොහොසත් පවුලක ඉපිද දුප්පත් පවුලක තරුණයකුට ආදරය කරන දඟකාර කටකාර තරුණියක්‌. සවීණා නිතරම අසාධාරණයට විරුද්ධව නැගී සිටින විශ්ව විද්‍යාල අධ්‍යාපනය ලබන තරුණියක්‌.

ඒ ස්‌වාධීන රූපවාහිනියේ සහ දෙරණ රූපවාහිනිය ඔස්‌සේ විකාශය වන සඳ සඳවගේ සහ සවීණා ටෙලිනාට්‍ය ද්විත්වයේ චරිත දෙකක්‌. නමුත් මේ චරිත දෙකටම ජීවය දෙන්නේ එක්‌ තරුණියක්‌. කලාවට ලබැඳි පවුලක ඉපදී තම මව (සුසන්තා චන්ද්‍රමාලි) ගමන්කළ අඩිපාරේ යමින් රංගන ක්‍ෂෙත්‍රය තවත් දුලවන්නට මෙලෙසින් එක්‌ වූ ඇය නමින් තිසුරි යුවනිකා.

තිසුරි, සවීණා - සඳ සඳවගේ නිර්මාණවලින්ම අපි කතාබහ ඇරඹුවොත්?

සවීණයි - සඳ සඳවගේ හි වර්ෂයි කියන්නේ එකකට එකක්‌ වෙනස්‌ චරිත. සවීණා අසාධාරණයට අකමැති විශ්වවිද්‍යාල අධ්‍යාපනය ලබන තරුණියක්‌. සඳ සඳවගේ හි වර්ෂා තමයි මම පෙම්වතියකගේ චරිතය මුලින්ම රඟපාපු අවස්‌ථාව.

ඔබට රංගනයට පැමිණෙන්න මව හේතුවක්‌ වුණා කිව්වොත්?

අනිවාර්යයෙන්ම. රංගනය මට අම්මගෙන් ලැබුණු දායාදයක්‌.

දැනට නිර්මාණ කීයකට විතර සම්බන්ධවෙලා තියෙනවද?

විස්‌සකට විතර. ඒ අතරින් කීපයක්‌ තමයි ඊශ්වර සති, දරුවන්ගේ අම්මලා, සත් පත්තිනි, පුංචි වීරයෝ, ඇහිපිල්ලමක්‌ යට...

ජනාධිපති කුසලතා සම්මානයක්‌ ලැබුණේ මොන නිර්මාණයටද?

සුදත් දේවප්‍රිය මහත්මාගේ උඩුගම් යාමය චිත්‍රපටයේ මම රඟපෑ චරිතය වෙනුවෙන්. චිත්‍රපටය රූගත කළේ ශිෂ්‍යත්ව විභාගේ ලියන්න ඔන්න මෙන්න කියලා තියෙද් .

රංගනයට පිවිසීම අධ්‍යාපන කටයුතු වලට බාධාවක්‌ වුණේ නැද්ද?

පාසල් නිවාඩු කාලෙ තමයි හැම නිර්මාණයකටම වගේ මම සම්බන්ධ වුණේ. ඒ වගේම තමයි මූලික තැන දුන්නේ අධ්‍යාපන කටයුතුවලට. සාමාන්‍ය පෙළයි, උසස්‌ පෙළයි විභාග තිබුණු අවුරුදුවල කිසිම නිර්මාණයකට සම්බන්ධ වුණේ නැහැ.

මුල්ම රංගනයට ගෙදරින් ලැබුණු ප්‍රතිචාරය මොනවගේද?

වයස අවුරුදු හතරෙ කුමාරසිරි අබේකෝන්ගේ ඊශ්වර සති ටෙලිනාට්‍යයේ තමයි මම මුලින්ම රඟපෑවේ. මම ගොඩක්‌ පොඩි නිසා ටීවී එකේ දකිද් හරි ආසයි. නාට්‍යය විකාශය වෙන දවස්‌වල අම්මලා පවා මට ලියුම් එව්වා. ඒකේ වටිනාකම තියෙන්නේ මට ආපහු පොඩි කාලේ හිටපු හැටි බලන්න පුළුවන්. ඒවා දකිද් දැන් හිනහත් යනවා. අම්මා තාත්තා තමයි රංගන කටයුතුවල වගේම මගේ ජීවිතේ හැම දෙයක්‌ ගැනම ගුණදොස්‌ කියන්නේ. ඒ දෙන්නා මගේ ගමනට ලොකු රියක්‌ දෙනවා.

දැන් ඔබ ක්‍ෂෙත්‍රයේ ජනප්‍රිය චරිතයක කියලා හිතනවද?

කවදාවත් එහෙම හිතන්නේ නැහැ. මොකද මම ජනප්‍රියත්වය බලාපොරොත්තුවෙන් නෙමෙයි රඟපාන්න ආවේ. මට ලැබෙන චරිතවලට සාධාරණයක්‌ ඉටුකරනවා. ඒ තුළ ප්‍රේක්ෂකයෝ ජනප්‍රයත්වය තීරණය කරාවි.

ගටම රංගන කාර්යයේ නිරත වෙන්නද බලාපොරොත්තුව?

පොදුවේ පොරකන පිරිසකුත් ඉන්නවා ක්‍ෂෙත්‍රයට එන්න සහ රැඳිලා ඉන්න. මට මගෙ අම්මා නිසා ඒ පාර හැදුනා. මගෙ දක්ෂතාවක්‌ තියෙන නිසා ක්‍ෂෙත්‍රයේ රැඳිලා ඉන්න හැකියාව ලැබිලා තියෙනවා. මටනම් හරිම සුන්දරයි මේ ගමන. හොඳ චරිත රඟපාලා ඉ රියට යනවා.

මේ ගමනේ දී ඔබට අභියෝගයක්‌ වන අයත් ඉන්නවද?

අනේ නැහැ. අවංකවම මට ලැබෙන චරිතයකට සාධාරණයක්‌ කරනවා මිසක්‌ කා එක්‌කවත් තරගයක්‌ වත් කවුරුවත් මට අභියෝගයක්‌ වෙලාවත් නැහැ.

මෙතරම් ඉක්‌මණින් ජනප්‍රිය තලයට එන්න ලැබුණේ මව නිසා කිව්වොත් පිළිගන්නවද?

අම්මා තමයි මගේ ගමනට හැමදාම රුකුලක්‌ වුණේ. ඒක ඉ රියටත් එහෙමමයි. අම්මා හොඳ නමක්‌ තියාගෙන රංගන ක්‍ෂෙත්‍රයේ රැදී ඉන්න නිළියක්‌. ඒ නිසා මම අදටත් කැමති සුසන්තා චන්ද්‍රමාලිගේ දුව කියලා මාව අඳුන්වලා දෙනවට. අනිත් එක තිසුරි

යුවනිකා කිව්වට දන්න පිරිස ගොඩක්‌ අඩුයි.
ක්‍ෂෙත්‍රය ගැන මවගෙන් ලැබුණේ මොනවගේ දැනුවත් කිරීමක්‌ද?

රංගන ක්‍ෂෙත්‍රයේ විතරක්‌ නෙමෙයි ජීවිතේ හැම මොහොතක ම අම්මා මට නිතරම කියන්නේ කාටවත් කරදයක්‌ නොවී තමන්ට පැවරෙන කාර්යය උපරිමයෙන් කරන්න කියලා.

රංගනය කරදයක්‌ වුණු අවස්‌ථා නැද්ද?

ඒ අතින් මම හරි වාසනාවන්තයි. පුංචි කාලෙ ඉඳලම මාව දන්න පිරිසක්‌ තමයි ක්‍ෂෙත්‍රයේ ඉන්නේ. ඒ නිසා ක්‍ෂෙත්‍රය මට නුහුරු තැනක්‌ නෙමෙයි. කිසිම අයුතු බලපෑමක්‌ කරන්න එන්නේ නැහැ කවුරුවත්.

තරුණ වයසේ සිටින නිසා ප්‍රේක්ෂකයින්ගේ ප්‍රතිචාර අතර ආදරය සම්බන්ධ ඉල්ලීම් එහෙමත් ඇති නේද?

ඕනතරම් එනවා. රසිකාවියෝ වගේම රසිකයොත් ඉන්නවා. ඒවා ඉතින් මේ ක්‍ෂෙත්‍රයේ හැටියට සාමාන්‍ය දේවල්. ඒවා ගනන් නොගෙන ඉන්න එකයි නුවරණට හුරුදේ.

ඒ අතරින් විශේෂ ආදර ඉල්ලීමක්‌ ආවොත්?

එහෙම දෙයක්‌ ගැන හිතන්න තරම් කලබලයක්‌ මගෙවත් අම්මලගෙවත් හිත්වල නැහැ.

අනාගතය ගැන තියෙන බලාපොරොත්තු?

ලොකු ලොකු බලාපොරොත්තු නැහැ. රටට බරක්‌ නොවී ඉගෙන ගත්ත දෙයින් ප්‍රයෝජන ලබන අතරේ ඉඩ ලැබෙන වි හට නිර්මාණවලටත් යොමු වෙනවා.

අම්මා රංගනයෙන් දේශපාලනයට ආවා. ඔබේ හිතෙත් එහෙම අදහසක්‌ නැද්ද?

අපේ පවුලේ මුලින්ම දේශපාලන භූමිකාවක්‌ ඇති කළේ අම්මා. ඊට කලින් කිසිම දේශපාලන පසුබිමක්‌ තිබිලා නැහැ. අම්මත් ඡන්දේ ඉල්ලුවේ ජනාධිපතිතුමාගේ ඉල්ලීමකට. දේශපාලනය කියන මාතෘකාවටත් අකමැති කෙනෙක්‌ මම. ඒ නිසා අම්මා ගිය ඒ පාරේ මම කවදාවත් යන එකක්‌ නැහැ.

ලක්‌මිණි අතුකෝරල
ඡයා - සුජාතා ජයරත්න

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money