Tuesday, October 25, 2011

"එතුමයි - මෙතුමයි" මට සුන්දර අත්දැකීමක්

කලාව හා දේශපාලනය සමබරව කරනවා
2011 ඔක්තෝබර් මස 21 11:14:48 | ලංකාදීප කර්තෘ මණ්ඩලය
  අනර්කලී ආකර්ෂා ජයතිලක නම් වූ ඇය ජීවිතයේ ලාබාල අවධියකදී සාර්ථක අත්දැකීම් ගණනාවකට උරුමකම් කී භාග්‍යවන්තියකි. කලා ක්ෂේත‍්‍රය තුළ ඉතාමත් ශක්තිමත් පදනමක් සහිතව සිටියදී ඇය තම ජීවිතයේ වැදගත්ම අවධිය දේශපාලන ක්ෂේත‍්‍රය තුළ කටයුතු කිරීමට ස්ථානගත කර ඇත. මේ වන විට කලාව සහ දේශපාලනය යන ක්ෂේත‍්‍ර දෙක තුළ නියැලෙමින් අතිශයින් කාර්ය බහුල සහ වගකීම් සහිත දිවියක් ගෙවන ඇය රසවින්දන හා සංවාදයකට එළැඹුනේ මෙලෙසිනි.
ඔබ කලාව අතහැරලා දේශපාලනයට යොමුවුණේ ඇයි?
මම කලාව අතහැරියේ නැහැ. දේශපාලනය තුළ නියැළුණත් කලාව තුළ දිගටම නියැලීමට මා අතින් සිදු වුණා. මම අද මේ ස්ථාවරයේ ඉන්නේ කලාව නිසයි. ඒ නිසා මගේ යුතුකම තමයි කලාව වෙනුවෙන් කටයුතු කිරීමත් ඒ සඳහා දායකවීමත්. මම දේශපාලනයට පැමිණියේ ජනතාව වෙනුවෙන්. මගේ අරමුණ කලාව සහ දේශපාලනය යන ක්ෂේත‍්‍ර දෙක තුළ සමබර පැවැත්මක් ගෙන යෑමයි.
චරිතාංග නිළියක් විදියට ඉදිරියට යෑමේ හැකියාව දේශපාලනය නිසා ඔබට අහිමි වුණා නේද?
මම දේශපාලනයට එන්න කලිනුත් හුගාක් නිර්මාණවල විවිධ චරිත සඳහා දායකවීමේ අවස්ථාව ලැබුණා. මට ලැබුණු පලියට හැමදේම බාරගෙන රඟපාන කෙනෙක් නොවෙයි. ඒනිසා මට එහෙම දෙයක් දැනෙන්නෙ නැහැ.
කලාකරුවන් පෞද්ගලික ලාබ අපේක්ෂාවෙන් දේශපාලනය තෝරගන්නව කියලා ඇතැම් අය තුළ මතයක් තිබෙනවා. මෙය ඔබට අදාලද?
නැහැ. මම අනිත් අය වගේ නොවෙයි. සමහර අයට මෙය අදාල ඇති. නමුත් මම මේ ස්ථාවරයේ නොවන නිසා මට මේ ගැන කතා කරන්න අයිතියක් නැහැ. අපේ පවුල්වල අය දේශපාලනය කළේ පෞද්ගලික දේපල මහජන යහපතට ලබාදීලා. උදාහරණයක් විදියට නාවලපිටිය ජාතික ක‍්‍රීඩාංගනය වූ ආර්.ඊ. ජයතිලක ක‍්‍රීඩාංගනය සඳහා ඉඩම ලබාදුන්නේ මගේ සීයා වන ආර්.ඊ. ජයතිලක මැතිතුමයි.
සිකුරු 07, කිං හන්තර්, එතුමයි - මෙතුමයි වැනි චිත‍්‍රපට තුළ රඟපෑම නිසා ඔබ විකට චිත‍්‍රපටවල ආකෘතියකට යට වෙලාද?
නැහැ. මම එහෙම දෙයක් දකින්නෙ නැහැ. අංජලිකා චිත‍්‍රපටයේ මාගේ රංගනයට 2004 වර්ෂයේදී ජනාධිපති සම්මානයට පවා පාත‍්‍ර වුණා.  මා රඟපෑ විකට චිත‍්‍රපටවල රඟපෑවේ එය මට සුන්දර අත්දැකීමක් වගේම පේ‍්‍රක්ෂකයාටත් එම සුන්දර අත්දැකීමම ලබා දීමටයි. මෙහිදී ළඟදී රඟපෑ ”එතුමයි-මෙතුමයි” චිත‍්‍රපටය මට සුන්දර අත්දැකීමක් ගෙන දුන් නිර්මාණයක්. එහිදී ආසාවෙන් රඟපෑවේ”
රොෂානි ගාල්ලගේ

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money