Sunday, October 23, 2011

‘දිල්කා දේ කා’

‘මම වඩාත් කැමැති සිනමාවට’

‘කාව්‍යා’ ටෙලිනාට්‍යයේ පූජා වූ අනුරාධා කුරුකුලසූරිය


’කාව්‍යා’ ටෙලි නාට්‍යයෙහි ආ පූජා ඔබට මතකද? ඇය තමයි අනුරාධා කුරුකුලසූරිය. කුඩා කල සිටම රංගනයට තිබූ කැමැත්ත නිසාම මෙම ක්‍ෂේත්‍රයට එක්වූ අනුරාධා මේ වන විට වෘත්තීමය රංගන ශිල්පිනියක්.
අනුරාධා ඔබ රංගන ක්‍ෂේත්‍රයට පිවිස කොපමණ කලක් වෙනවාද?
දැනට වසර පහක් පමණ වෙනවා. අ.පො.ස. සා/පෙළ කරන කාලයේ ඉඳලා තමයි රංගනයට දායක වුණේ.
ඔබ රංගනයට පිවිසෙන්නේ චිත්‍රපටයකින්?
ඔව්. මගේ මුල්ම චිත්‍රපටය වුණේ නිශාන්ත වීරසිංහගේ ‘සඳ දෙව් දෝණි’ චිත්‍රපටයයි.
කොහොමද ඔබ එම චිත්‍රපටයට සම්බන්ධ වුණේ?
මම පොඩි කාලේ ඉඳලම ජාතික තරුණ සේවා සභාවේ නර්තනය හැදෑරුවා. එහිදී තමයි නිශාන්ත වීරසිංහ හඳුනාගැනීමට ලැබුණේ.
ඉන්පසු රංගනයෙන් දායක වුණේ මොන වගේ නිර්මාණවලටද?
ටෙලි නාට්‍ය හතරකටත් චිත්‍රපට තුනකටත් සම්බන්ධ වුණා. ඊට අමතරව ගීත රූප රචනා කිහිපයකටත් සම්බන්ධ වුණා.
ඔබ වඩාත් ජනප්‍රිය වුණේ කුමන නිර්මාණයක් හරහාද?
’කාව්‍යා’ හි පූජාගේ චරිතයෙන්. ඒ චරිතයට ඉහළ ප්‍රතිචාර ලැබුණා.
ඔබ මෙතෙක් රඟපා තිබෙන චරිත ගැන කතා කළොත්?
මෙතෙක් වැඩිපුරම රඟපාලා තියෙන්නේ පෙම්වතියගේ චරිතය.
රඟපෑමට වඩාත් ප්‍රියකරන චරිතය?
ඕනෑම චරිතයකට කැමැතියි.
මෑතකදී රංගනයෙන් එක්වූ නිර්මාණ?
ජයසේකර අපොන්සු ගේ ‘දිල්කා දේ කා’ ටෙලි චිත්‍රපටයට සම්බන්ධ වුණා. මගේ මිතුරෙකු මාර්ගයෙන් තමයි එයට එක්වීමට අවස්ථාව ලැබුණේ. එහි මම රඟපාන්නේ මෙතෙක් කළා වූ චරිතවලට වඩා මඳක් වෙනස් චරිතයක්.
ඔබ කැමැති සිනමාවට ද? ටෙලි නාට්‍යවලට ද?
සිනමාවට මා වඩාත් කැමැති.
පවුලේ තොරතුරු ටිකකුත් කියමු නේද?
මගේ පවුලේ අම්මයි තාත්තයි මට වැඩිමහල් සහෝදරියක් ඉන්නවා.
පවුලෙන් ඔබට ලැබෙන සහයෝගය?
මගේ දෙමාපියන්ගෙන් මට විශාල සහයෝගයක් ලැබෙනවා. විශේෂයෙන් මගේ මව සෙවණැල්ලක් මෙන් මා ළඟම රැඳෙනවා.
තිරයේදී වැඩිපුරම පෙම්වතියක් වන ඔබට ආදරය ගැනත් කියන්න යමක් ඇති නේද?
ආදරය දැනෙන්න ඕන දෙයක්.
ඔබ සැබෑ ජිවිතයේ පෙම්වතියක්ද?
ඔව්. මට පෙම්වතෙක් ඉන්නවා. ඔහුගෙන් මට විශාල සහයෝගයක් ලැබෙනවා.
ඉදිරි බලාපොරොත්තු?
වෘත්තීමය වශයෙන් හොඳ රංගන ශිල්පිනියක් වීම.



0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money